tisdag 31 maj 2016

Tack och hej då!

Idag, tisdagen den 31 maj, jobbar jag min sista dag på Staffangymnasiets bibliotek. Från och med juni kommer jag att arbeta på nere på Söderhamns stadsbibliotek.

Jag vill passa på att tacka er alla för dessa år som jag har jobbat här. Staffangymnasiet har helt fantastiska elever och personal och det har varit en ren fröjd att jobba tillsammans med er. Det är tack vare er fina människor som jag har haft så roligt och trivts så bra här! Jag kommer att sakna er massor ska ni veta! Ett särskilt stort tack till Birgitta, min härliga kollega. Dig kommer jag sakna mest av alla! <3

I höst börjar er nya bibliotekarie. Hon heter Anna Strandow Öhman och är inte bara en otroligt kompetent bibliotekarie utan också väldigt rolig, snäll och trevlig. Jag är redan nu övertygad om att ni kommer trivas bra tillsammans med henne.

Tack för mig! Kom gärna och hälsa på mig på stadsbiblioteket! :)
Många kramar från Annika

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar